Zwrot towaru
W jaki sposób można zwrócić towar?
1. krok
Towar, który zdecydujesz się zwrócić, zapakuj dokładnie do pudełka lub oryginalnego opakowania. W miarę możliwości użyj wszystkich zabezpieczeń użytych przy oryginalnym opakowaniu, aby towar nie został uszkodzony podczas transportu. Pamiętaj o tym, że produkt musi zostać zwrócony w nienaruszonym stanie.2. krok
Prosimy, wypełnij Formularz zwrotu towaru i wraz z kopią oryginalnej faktury dołącz go do przesyłki. Nie zapomnij wpisać również numer konta bankowego, na które zostaną przelane pieniądze za zwrócony towar. Dzięki kompletnie wypełnionemu formularzowi, przetworzenie zwrotu towaru przebiegnie o wiele szybciej.Formularz zwrotu towaru
3. krok
Gdy zapakujesz produkt wraz z formularzem, prosimy, odeślij przesyłkę najpóźniej do 14 dni od daty otrzymania towaru, wyślij ją na adres:Sola Switzerland s.r.o.
Zwraca sklep e-shop PL
Novozámocká 1065
951 12 Ivanka pri Nitre
Słowacja
UWAGA:
Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki, dopóki nie otrzymamy zwracanego towaru. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty, które podczas dostawy zostaną uszkodzone lub zagubione. Prosimy, nie wysyłaj zwracanego towaru z płatnością przy odbiorze, taka przesyłka zostanie zwrócona na Twój adres. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.
4. krok
Poczekaj kilka dni. Zwrócony towar przetworzymy tak szybko, jak będzie to możliwe. Zazwyczaj trwa to 3–7 dni roboczych.5. krok
Gdy zwrócony towar zostanie skontrolowany i przetworzony, poinformujemy Cię o tym. Pieniądze zwrócimy na Twoje konto. W większości przypadków przelew bankowy zajmuje zazwyczaj 3–7 dni roboczych.
W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami za pośrednictwem chatu lub wiadomości e-mail, przesyłając zapytanie na solapoint@solapoint.pl.